gumuş takı ve tablolar.yaglıboya resimler.parti süsleme.gezi.

Popüler Yayınlar

6 Ağustos 2012 Pazartesi

baby shower'e başladım

 bu kapı susu hem hastane hemde ev kapısını susleyecek.bebek odası için başka süsler yapacağım.malzemeler;yıllardır hediyeler ve siparişler yaptığım euro flora'dan.

 bebeğimizin bebek partisi renklerini pembe yeşil olarak planladım(yeni adı;proje!).kipada buna uygun tabak ve bardak buldum.
 izge.internetten cup cake standı aldı.cok güzel.
kağıt kesme makinam nasıl harika anlatamam.yeşil-pembe kraponlar üzerine büyük kelebekler kesip yapıştırdım.bu kelebekler,buyuk delgeçlerle bile yapılmıyor.çok mutluyum.
 cam kavanozlar uzerine sweet baby yazılarını oluklu kartondan kesip yapıştırdım.pembe kurdele ile susleyip,kelebek konseptine uygun kelebeği iliştirdim.kelebekler ulus sulu handan en ucuz alındı.
 bir tane daha yaptım,çünkü masanın iki yanına konacak,
euro florada renk renk kücük saksılar var.benim için kelebekli olan önemli.bunlarda pembe ve yeşil de var.sanki bana hazırlanmış.
bukadar az bilgisayar bilgisiyle bunları yapabildiğime şaşıyorum.sizler için kolay olan,şablon bulma,yazıcıdan bastırma,benim için uzaya gitme ile aynı şey.ama oldu. SU BEBEĞİN annesi,hem öğretmen hem yoga eğitmeni.hemde benim gelinim.....bu güne kadar pekçok parti için birşeyler hazırladım ,ama bu başka tabi.......eh ozaman bu banner ona uygun olmalı değilmi?. nasıl?

parti davetiyeleri iki model oldu .yine pembe -yeşil.önce baskı ile süsleyip, sonra kestiğim süsleri yapıştırdım. yazı için belirli yerleri bıraktım.bunlar bitince tekrar size göstereceğim.
yeni bir hayata,yeni bir başlangıça bende katkıda bulunayım dedim.hemen sizziks makina ve kalıplarından aldım(bayagı pahalı aldım,bu günlerde ucuzlamış .sevineyimmi,üzüleyimmi bilemedim).hazırlıklar günler sürdü,ancak nerdeyse hazırım.dağınık olarak göstereyim arkasından düzenli olarak sergileyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder